2011-05-05 | 09:34:26

Life as we know it.

Sovit sisådär. Mest tror jag att jag var rädd för att vakna och vara värre än vad jag var igår. Det är jag inte, lite bättre. Men fortfarande gör det ONT !!
Aja till Stockholm ska jag då iallafall.

Läste på någons blogg för en tid sedan, vet inte vilken blogg. Om en film som heter Life as we know it.
Jag tyckte den lät bra, en riktig Jenny-film.
Nu kan man genom Smartson bli testpilot på denna film.
Kolla här.
Så fort jag såg mejlet som skickade jag in min ansökan.

Kan verkligen rekommendera att gå med i Smartson. Man får då och då erbjudanden om att prova olika roliga saker. Det kan vara allt från mobiltelefonen till choklad. Självklart så väljer man själv om man vill prova produkten eller inte.
Allt man behöver göra är att föra lite dagbok över hur man tycker produkten var och så. Mycket enektl och allt förklaras på Smartson.

Nu hoppas jag att jag blir erbjuden en skön filmkväll !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback