2011-05-07 | 10:34:17

På Stockholmsäventyr.

Hello, här kommer en liten kort update som huvudstaden.
Tog ju med mig Li och hennes man och drog till Stockholm igår. Uppe halv fem för att hinna ut med hundarna och göra sig klar. Fick lite "droger" av Maria för att klara flygturen och sedan gjorde vi stan osäker mest hela dagen.
Tog en paus på Chokladkoppen, där jag drack bland det godaste jag någonsin smakar.....varm vit choklad !! *MUMS*.
Middag på Hutten och sen till Flempan för lite mys och sedan sova. Dock pågick det en "curry" fest ovanför oss och jag hade lite svårt att sova.

Idag blir det nya äventyr. Shoppa lite mera och se lite roliga saker.
Solen skiner, riktigt varmt.
Tror på en riktigt bra dag !!

Kram på er !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Haha,du är rolig du! =)



Ja jag är ingen naturlig skönhet!Inga ögonbryn och inga ögonfransar.En rolig historia är att under hela min högstadie-och gymnasietid så hade jag samma busschaufför.Jag hade smink varje dag,han visste precis vart jag skulle kliva av utan att jag behövde säga nåt.Men så sista dagen på Backa så var jag osminkad för första gången,och påväg hem så plingade jag på stoppknappen i bussen i vanlig ordning.Döm till min förvåning när busschauffören frågade vart jag skulle av.Hahaha!Han kände alltså inte igen mig =)



Åhh Chokladkoppen.Världens bästa ställe!!

Hoppas du hade en kanonresa!



Kram

2011-05-10 | 21:11:11
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback