2011-11-01 | 05:25:58

Hey stay positive.

Mardrömmarnas natt. Men hey jag överlevde ju terrorn.
Tänker köra med positivt tänkande även idag, ochvad kan man då tänka för positiva tankar när klockan ringer och klockan är fem.
Hm tja det kunde ju ha varit klockan fyra jag skulle upp. Jag jobbar kort dag idag, vilket betyder att jag kan sova en stund när jag kommer hem och ändå ha massor med dag framför mig.
En annan sak som höjer humöret är alla kommentarer som damp in igår.
Fortsätt, fortsätt !!

Dags att ta på sig ett ansikte och traska mot Coopan, för att skratta lite med världens bästa plocklag !!


Kommentarer
M skrev:

Vilken fantastiskt skön inställning. Jag brukar försöka hålla mig på den ljusa sidan men måste erkänna att det går trögt. Hoppas din dag blir så bra den kan bli!!!

2011-11-01 | 07:38:07
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback