2011-11-01 | 16:53:16

Home at last.

Det blev en betydligt längre dag än var jag hade planerat. Chefen kom och frågade om jag kunde jobba längre idag. Även min kropp skrek att den ville gå hem och sova, så hade han just beviljat mig ledig 22,23,24 och 25 december. Jag ville ju var alite snäll tillbaka, så jag fortsatte jobba.
Sen började jag tänka efter och insåg att iom att jag jobbade nästan fem timmar längre idag, så går jag inte så mycket back de dagar som jag var sjuk förra veckan. Sweet !!
Sen så jobbad en bunt trevliga människor idag, så dagen den sprang faktiskt iväg.

Nu är jag hemma, gode så trött i huvudet och fötterna. Men jag ska dra mig iväg och försöka handla lite. Om man ser det positivt så kommer jag nog sova gott i natt.
Bäst att jag går innan jag somnar framför datorn.

Dagens ros går till pappa som hjälpte mig med hundarna idag. Du är guld värd far lilla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback