2011-11-08 | 05:39:40

I don´t care about the trends.

Jag drömde i natt om att det hade snöat och marken låg vit och fin. Men tyvärr är det lite grått och tråkigt ute. 8 plusgrader i november känns inte ok. Vad är det för fel på moder Jord och hur dåligt mår hon egentligen ??

Blev en rejält hundpromenad igår, när jag kom in körde jag lite träning ala Monstermalla. My ass hurts today !! Sen plockade jag och stökade lite här hemma, letade klappar på nätet också åkte vi ut till Munkis en snabbis.
Som ni märker är det dags för morgonjobb idag, för inte är jag uppe frivilligt inte. Slutar kvart över elva och då ska jag försöka att inte somna i soffan det första jag gör. Tänkte kanske gå en sväng på stan och reka efter lite mera julklappar.

Och det hära med julklappar. Det verkar nästan som om folk numera tycker det är lite fult att man köper en massa julklappar. Jag fullkomligt älskar att ge bort presenter och det kan hända att jag goes a little bananas under julen. Men hallå är det alla andras problem eller mitt ?? Nä nu ska alla tycka att julklappar är onödigt och dumt, det är den nya trenden. Men vet ni vad, I don´t giva a shit !! Jag tänker köpa en massa klappar även detta året och sedan njuta när jag får ge bort dem.
SÅ DET SÅ !!


Kommentarer
Malla skrev:

åh träningsvärk - bra :D :D

jag vill inte ge för mkt till ungarna bara för att jag inte vill att dom ska bli till otacksmma bortskämda monster :) det är inte direkt så att dom lider över att få sammanlagt 15 klappar istället för 45 :)

2011-11-08 | 21:34:13
URL: http://www.monstermalla.se
Mikaela skrev:

Åhh vilken stämningsfull bild :D Jag älskar julen och längtar så!

2011-11-10 | 15:03:40
URL: http://somethingaboutcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback