2011-11-12 | 12:25:08

Lördagsmys.

Hoppas alla har haft en lika bra start på sin lördag som det jag har haft. Ja förutom det faktum att jag vaknade halv sex, och tio över sju gav jag upp och gick ut med hundarna. Jag har ju varit lite bortskämd de senaste åren med att knappt behöva ta hand om morgonprommisarna. Och när jag väl är ute så tycker jag det är riktigt härligt, men det är minuterna innan ni vet.

En lång härlig hundpromenad, mys i soffan, Vinterstudion, så har min lördag börjat. Nu väntar stan och mamma Mu.

 
Vi var ganska så ensam ute.



 
Pite var lite grått, men det var härligt att bara låta benen gå och huvudet "flyta".


Fundera över hur fyndig personen som kommit på denna Postkodslotteri-reklam, tycker att man är.




Sen tog vi lite lördagsmys.

Och vet ni, jag tror jag gillar lördagsmys bättre än fredagsmys. Iallafall lördagar då man är ledig. Kliva upp, promenera, mysa i soffan men en kopp te och bara vara !!

Kommentarer
Viktkamp skrev:

ser ut att ha varit en underbar lördag =)

2011-11-12 | 21:14:41
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback