2011-11-07 | 16:55:23

Montag.

Äntligen har jag tagit mig ur Coop-kläderna. Slutade redan halv två, men har hängt med mamma hela eftermiddan. Efter det att hon lärt Coop hur man stickar sockar så begav vi oss till Dollarstore. Jag måste erkänna att jag köpte faktiskt lite etiketter och en julburk. Sen drog vi vidare till ÖB och Idépolen. Men mamma var inte på klädhumör trots att vi fick lagom men väldigt bra hjälp. Avslutade dagen på Coop igen, men nu är jag äntligen hemma.
Ska kolla lite post, bloggar och sen ska jag ut på en lång hundpromenad. Visst är jag trött, men energin kommer så fort jag börjar röra på mig igen.

Men allra först en kopp T då jag fryser som bara den. Det är tydligt att jag inte är min mors dotter på det planet iallafall.

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Ja men det var ju jättemånga bra tips!

Dom ska jag anamma imorgon för jag måste nog ta mig en sväng till affären! =)



Tack snälla!!

2011-11-07 | 19:50:25
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback