2011-11-04 | 13:06:00

Skäms på dig Jenny.

Ibland blir jag bara så trött och irriterad på mig själv.
Jag gick ut med pojkarna på en promenad, klädd som en riktig sunkis. Osminkad, trassligt hår och jag hade klätt mig så mkt att jag såg lite ut som en Barbapappa.
Mitt i allt så ringer mamma, hon är påväg in till stan på sin rast. Jag behövde träffa henne så vi gick för att möta henne. Nu blev det så att vi fick stå mitt på Storgatan och vänta på henne en stund. Och som jag skämdes, jag hoppades att ingen som jag känner skulle gå förbi medans jag stod där som en lodare. Såklart kom massor med bekanta aniskten förbi, och jag försökte låssas som om jag inte såg någon, inte kände något.
Allt detta bara för att jag tyckte att man kan inte befinna sig i stan när man ser ut som jag såg ut.
*suck*

Jag har då varit betydligt mer effektivt denna dagen än vad jag hade tänkt mig. Tänkte att idag blir det soffan och serier innan jag går till jobbet, men ikke.
Hundpromenad, the walk of shame på stan, lagat mat, dammsugit, pappa kom förbi med en frys som jag kan ha ute på balkongen (klockers !!), jag har skrivit en lista till mamma som ska på IKEA på lördag, med en massa julsaker som jag vill att hon ska köpa hem. Här fick jag tvinga mig själv för att inte slå på julmusik och börja baka lussekissar typ. Snacka om att jag längtar till julen, till snön.

Nu har jag iallafall tagit på mig ett ansikte och fixat håret. Ska snart iväg och jobba mina fyra timmar. Innan dess ska jag dricka lite mera te och se lite av senaste TVD.

Tjing !!

Kommentarer
Anonym skrev:

Hahaha, walk of shame!

2011-11-04 | 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback