2011-11-24 | 20:58:00

Tips för alla julkvitton.

Vet ni, att idag är det en månad kvar till julafton !!
Och det är typ sju månader kvar till midsommar.

Tänkte dela med mig av ett tips. Såhär i jultider kan det bli en hel del kvitton att hålla reda på. Och det kan ju faktiskt bli så att någon vill byta den där perfekta klappen som du köpt åt dem.
Var är då kvittot ??
Mitt tips är att man bara tar ett vanligt vitt kuvert, skriver typ Julkvitton 2011, eller något annat roligt på det. Och sen samlar du alla dina kvitton i detta kuvert.
Nu till det svåra, att förvara kuvertet på ett bra ställe, där du kommer ihåg att det är.



Men om du klarar av den lilla detaljen att minnas vart du lagt kuvertet, så har du alla kvitton praktiskt samlade.
Och nej kuvertet behöver inte alls vara vitt.

Kommentarer
Åskrås skrev:

Hejhopp! Jag sätter mina kvitton i en burk. Jag gillar ju burkar. Kanske kan man ta ett rött kuvert för det e ju trots allt lite julit då. Kram å hej

2011-11-25 | 09:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback