2011-11-02 | 10:46:15

Tydlighet.

Igår läste jag en blogg av en tjej, som träffade mig rak i pannan. Har läst denna tjejs ord tidigare, men nu har hon bytt adress och bytt ord. Hennes ord fick mig att börja fundera på mig och allt mitt. Det var därför jag var tvungen att ta mig ut på en promenad, jag höll på att bli galen här hemma. Så jag tog pojkarna med mig och gick ut i mörkret. I en timma promenerade vi runt i staden, och jag som brukar vara lite mörkrädd kände mig helt trygg i mitt sällskap.
Även om hennes ord satte igång en hel del tankar hos mig, så fick jag även lite styrka av det hon skrivit.
Jag får se vart vindarna bär.
En sak vet jag då, jag är utbildad hälsovägledare och jag vill jobba som HÄLSOVÄGLEDARE. Men hur hittar man ett jobb som inte finns ??!!

Känner mig lite frusen denna morgon, så jag har gjort mig en rejäl kopp T. Min dag består av en promenad för att hämta bilen, städa lite här hemma, lite mindre vettiga saker och sen jobba hela kvällen.


"Finns det thé finns det hopp" - Arthur W Pinero.


Dagar man är lite smått förvirrad, är det bra med muggar med ett tydligt budskap.

Kommentarer
Anonym skrev:

Jaa, det är helt sjukt hur mkt man kan längta tillbaka. Det var en grym resa :) Vi for aldrig på WB, fast hade gärnat velat göra det. Får väl bli på nästa resa, för tillbaka, det ska jag :) Var det länge sen du var där ? Var du också i LA och SF eller nån annanstans ? Och hur länge var du borta ? Haha, många frågor :) Bara börja spara pengar så du kan åka igen :)

2011-11-02 | 16:11:08
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Anonym skrev:

Jaa, det är helt sjukt hur mkt man kan längta tillbaka. Det var en grym resa :) Vi for aldrig på WB, fast hade gärnat velat göra det. Får väl bli på nästa resa, för tillbaka, det ska jag :) Var det länge sen du var där ? Var du också i LA och SF eller nån annanstans ? Och hur länge var du borta ? Haha, många frågor :) Bara börja spara pengar så du kan åka igen :)

(verkar tjorva och skicka kommentarer, så du har säkert fått 100 av mig :P )

2011-11-02 | 16:12:36
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback