2011-11-06 | 19:22:22

Ingen ro här inte.

Jag skrev ju att jag skulle däcka i soffan i mitt tidigare inlägg.
Jag försökte verkligen, men jag hade inte ro i kroppen för det. Jag kände att jag ville göra något vettigare istället.
Det blev att stryka och sätta upp gardiner, dammsuga, skura, försöka tvätta ett fårskinn, byta "pynt" i lägenheten. Allt detta till tonerna från MLTR.
Lite läskigt hur minnen bara kan sölja över en bara för att man hör en låt. Jag blev lite paff faktiskt.



Självklart tog händelsen med Hickstead lite udden av min energi. Jag blir verkligen påverkad av sådana saker. Men jag känner mig ändå nöjd med vad jag hunnit med ikväll. Dock har jag lite för många ljuslyktor att jag inte riktigt kan bestämma mig för vilka som ska få vara framme.
Nu ska jag dock ta mig en dusc och sen ska jag försöka njuta lite i soffan innan det är dags att sova.

Ha en skön söndagskväll !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Du ska få börja följa oss på hockey istället, så att du får se vad riktig hockey är ;)



Ja usch, jag fick kalla kårar när jag såg det där på nyheterna. Så fruktansvärt! :(

2011-11-06 | 21:05:46
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Anneli skrev:

Ja visst är det underligt hur musik kan väcka minnen. Och känslor.



Hoppas att du har haft en fin söndagkväll. Kramar

2011-11-06 | 21:33:57
URL: http://annelip.blogspot.com
Petra skrev:

Duktiga du!!! :) Jag måste verkligen också få upp gardiner. Men först ska jag på ikea nästa helg! tjoho! alltid lika roligt. Man kan ju äta 20 köttbullar också. Bara en sån sak ;)

2011-11-06 | 22:58:29
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback