2011-11-06 | 07:20:31

Va, hallå, va ??!!

Strax före sju ringde telefonen här hemma, jag fattade ingenting. När hjärnan tillslut kopplade att det var telefonen som lät och jag såg att det var jobbet som ringde, fick jag panik. Hade jag försvit mig ??!!
Nope, det var någon annan som var sjuk. Men jag tror Ann-Louise fick dra allt en par-tre gånger innan jag fattade att jag ska komma in lite tidigare.

Så nu sitter jag här, lagom fräsch. Feber, snorig och ont i halsen.
Men hey vem tar sjukdag en söndag lixom, inte snåltarmen Jenny.
Jobbar till kvart i fyra och då ska jag faktiskt ta mig en tupplur när jag kommer hem. Inte ledig förrän på onsdag så jag känner att jag behöver ladda lite energi.

Fortfarande ingen snö på Pites gator. Och återigen blir man påmind om hur annorlunda livet var för ett år sedan.

Time to go !!

Kommentarer
Petra skrev:

Snålpetra här som också jobbar en söndag. :) Men vad ska man annars göra när det är mörkt och regningt? Snälla låt det komma snö snart!! :)

2011-11-06 | 17:24:05
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback