2011-10-28 | 11:44:33

Boring regn.

Jag har köpt en såndär "Drömbox", och jag kan lova att det är inte bra för sömnen. Igår när jag skulle lägga mig hittade jag en tre-fyra filmer som jag ville se. Tror jag måste inför ett max-tittade på TV för mig själv. Är ingen stor TV-tittare i vanliga fall, men filmer tycker jag om och nu har jag en hel drös med filmkanaler.

Piggare idag, ryggen är lite bättre, magen likaså, huvudet är dock tungt. Hade velat ut på en promenad, men det regnar rätt bra ute. Och jag gillar inte att bli blöt, nå fy skrutt.

Har suttit och kolla in IKEAs hemsida, de har plockat fram sina julsaker. De brukar ha en och annan lite gullig sak, och så även i år. Mamma ska nämligen dit nästa helg, så jag ska skriva ihop en liten inköpslista åt henne.

Nä nu ska jag försöka göra ngt med min överskottsenergi !!

Adjö.


GODIS MIX Glas, mönstrad, röd Höjd: 10 cm Rymd: 23 cl Antal i förpackning: 6 styck

YRSNÖ Doftljus i glas, blandade mönster Höjd: 8 cm Brinntid: 25 tim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback