2011-10-04 | 05:43:13

Mörkt.

Väckarklockan hävdar att det är dags att stiga upp, jag hävdar någonting annat.
Men klockan vann även denna morgonen.
Det är helt kolsvart ute, inte ens gubben mittemot har vaknat. Hundarna ligger kvar i sovrummet och jag fryser.
Men det är bara att gilla läget och bege sig till jobbet, slutar ju vid elva idag så jag överlever nog.
Ont i halsen dock, kände av det redan igår och det har inte blivit bättre till idag. Vägrar vara sjuk i helgen då jag ska göra huvudstaden osäker.

Det tog minsann fart när jag hotade med att bli skallig, förstår er. Jag tror inte heller att jag skulle passa utan hår.
Nä sluta svammla här, dra på sig långkallingarna och bege sig till jobbet !!

Ha en underbar tisdag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback