2011-09-04 | 07:19:12

Besviken.

Vaknade, vad jag trodde var mitt i natten. Gick på toa och kollade på klockan när jag gick för att lägga mig igen. Sweet jag hade minst fyra timmar till att sova. Kröp ner under den varma, härliga täcket och fem minuter senare ringde klockan. VA ??!! Det visade sig att jag sett helt fel och att de verkligen var dags att kliva upp. Snacka om att jag blev besviken.
Det märkliga är att när jag lade mig i sängen igen efter att ha varit upp så hade jag en grym tandvärk, trodde jag höll på att tappa en framtand. Men när jag klev upp så hade jag inte alls ont. Dröm eller verklighet ??

Det börjar bli kallt att kliva upp på morgonen nu, ingen sol som värmer genom rutan. Det är väl det värsta med hösten/vintern - kylan.
Igår när jag lade mig så började huvudet fundera ut lite julklappar. Ni vet väl att om tre månader så har vi 4 december !! Aldrig fel att börja i tid. ;).

Nä dags att ta på sig ansiktet och fixa manen. En heldag oppa Coopan väntar.
Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback