2011-09-19 | 07:36:12

Energidepåerna laddade.

Måndag igen.
Jag har verkligen haft en härlig helg. Känns som om jag laddat på med en massa positiv energi !!
Egentligen har jag ju inte gjort ngt speciellt. Lite skog, lite familj och hunderi, det är allt jag behöver.

Diesel spårade bra igår, lite slarv ibland då han blev lite väl helt på gröten. Roligt att se att han fortfarande tycker det är så himla roligt. Han skulle såklart bära hem älgbenet, för det var verkligen ingen klöv =).
Eskil gjorde nog sitt bästa spårande någonsin, koncentrerad och spårade hela vägen fram. Dock var han inte lika impad av vad som fanns i spårslutet.



Efter spårande kom vi hem och bara mös. Jag drack chailatte och vovvarna sov. En skön söndag helt enkelt. Dock hade jag velat se The Emmys som gick av stapeln i USA igår. Men ingen svensk kanal behagade visa det.

Är trött idag, men samtidigt pigg hur det nu går till. Ska iväg och jobba en sväng. Solen skiner även idag och hösten visar sig från sin bästa sida.

Glad måndag på er alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback