2011-09-03 | 23:07:06

Första septemberlördagen.

Så var den första lördagen i september snart till ändå.
Den har bestått av mestadels jobb, lite soffa och en film.
Jobbet var trevlig, många roliga typer som jobbade. Vi har tex. fröken våga-vägra-facebook, chifen, fru jättehund, miss famous applepie, fröken liten men tuff och AA. Dagen flöt ändå på, massor att göra och alldeles för lite tid. Kom hem trött och ganska så frusen - men jag vägrar att bli sjuk hörni det !!

Har precis sett Limitless, ingen dum film alls. Och jag tror faktiskt att den finns någon anledning till att vi människor bara använder 20% av våran hjärna. Bradly Cooper är ju också helt ok att vila ögonen på.
Tänkte faktiskt dra mig mot sängen nu. Jobb i morgon också.



Söven gött !!

Kommentarer
T skrev:

U made me curious, fru jättehund, chifen och AA var ju lätt men applepie och liten-tuff har jag grubblat på!!

2011-09-05 | 08:06:56
URL: http://hjartacharmeur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback