2011-09-26 | 13:48:26

He is home !!

Nu är han äntligen hemma igen !!
De ringde från klinken i morse (och bad om ursäkt för att de inte hade ringt igår.) och sa att han var pigg och hade fått behålla all mat.
När ville jag hämta honom ??
SÅ FORT JAG FÅR.....typ. =).
Så klockan elva fick jag äntligen hämta hem honom. Fick med mig en del mediciner och ett specialfoder som han ska äta de närmsta dagarna. Vi åkte förbi munkis en sväng så mamma och pappa fick säga hej. Där lyckades han fånga en geting som for runt i munnen på honom. Jaha bara åkte tillbaka då. Men han blev inte svullen eller påverkad så vi åkte hem. Eskil skrek i högan skyn, av glädje eller av besvikelse vet jag inte. Haha.
Lite mat och sen slocknade han direkt.
Det är så underbart att ha honom hemma igen.


Det är jobbigt att sova borta.


Kommentarer
Sandra skrev:

Men så underbart roligt att allt ordnade sig! Kul att ha honom hemma igen antar jag ;) kram

2011-09-27 | 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback