2011-09-30 | 17:58:21

If u shop, I´ll shop.

Hemma efter en eftermiddag på stan med en god vän. Ibland behöver man bara vara runt folk man tycker om för att livet ska ljusna.
Vi shoppade lite, svammlade en massa och tog oss en fika. På caféet fick vi besök av en nyckelpiga som ville ta sig en sluring av mitt utspillda T. Vi satt båda och tittade på den lilla krabaten med stor nyfikenhet, tills vi insåg att vi måste se ganska så knäppa ut. =).
Jag handlade inte så mkt, hittade massor. Men eftersom jag åker till Stockholm nästa helg så höll jag i pengarna lite. Två ringar, torrschampoo och en DVD fick följa med hem iallafall.


Ringarna är köpta efter inspiration från Anna.


O yes !!

Ni får ursäkta att det är värdelös kvalité på bilderna. Men jag hittar inte kameran, så jag grabbade en gammal mobil.
Lugn kväll ikväll, börjar sju i morgon.

Ha en skönt fredagsmys alla !!

Kommentarer
ANNAWII ♥ skrev:

Så fina ringar gumman!!

2011-09-30 | 18:34:13
URL: http://annawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback