2011-09-06 | 19:26:33

Kicks+Make Up Store+MAC = Sant.

Jag tog med mig två kataloger och lade mig i soffan. Vaknade för ett tag sedan, alldeles för många timmar senare. Men skönt var det.
Ryktet säger att Make Up Store och MAC numera finns på Kicks !!
ME LIKE !!!!!! Ska bli intressant att se hur stort sortimentet blir och om det är samma priser. Men det underlättar helt klart för mig som Pitebo, för här finns inte en MU-Store så långt ögat når.




                                          
                                                +




SWEET !!

Kommentarer
Monica skrev:

Fy så trist då dom inte mår bra i magen.. Diesel har mkt problem med magen han med. Diarréer och så kräks han, inte alltid, men risig i kistan är han ofta. Men han har kronisk magkatarr och tjocktarmsinflammation. Jävla besvärligt det där, men han är pigg och glad som din rackare, och det är då skönt :)

Har Eskil haft besvär hela tiden?



Kram!



2011-09-06 | 23:13:16
URL: http://moonkan.blogg.se/
Petra skrev:

Fantastiskt! jag älskar make up store!! :)

2011-09-07 | 08:16:22
URL: http://frokenpe.blogg.se/
Åskrås skrev:

Jamen va bra att du inte förkortade make up store mus för det hade ju blivit pinibelt,då vi alla förstår vad jag hade syftat på.....

2011-09-07 | 17:56:26
Åskrås skrev:

gud jag glömde ju fnittra hysteriskt,för det va ju så skämmigt att skriv m u s hihihihi

2011-09-07 | 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback