2011-09-20 | 19:46:10

Nya spår lagda.

Ösregn när jag gick till jobbet idag. Blev dock bättre väder under eftermiddagen, men då var jag så trött att jag sov. =).
Kommer precis in från skogen där jag har lagt två viltspår som får ligga och gotta sig till i morgon. Jag och en kollega började prata hund förra veckan och kom fram till att vi båda gillar att spåra. Sagt och gjort vi bestämde en dejt som blir av i morgon. Jag tycker det är bra att ha någon som gillar att göra samma saker, för då är det lättare att man tar sig iväg. 


Bild från när Disse blev Viltspårschampion. Foto: Maria Bergström.

Tror jag ska slänga mig i soffan men en kopp Chai, fortfarande ganska så trött och sliten så det blir nog bra.
Ajdö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback