2011-09-23 | 10:53:50

Sjuker.

Förvånade nog så regnar det ute idag med !!

Min myskväll igår fick ett tämligen abrupt slut. Lilleman kräktes ner hela rumsmattan och rumsgolvet. Han har inte alls varit nå pigg i natt heller och klockan halv se var det dax igen. Han känns verkligen låg och har följt mig vart jag än har gått, vägrade lämna min sida när vi var ut igår. Och i natt har han legat brevid mig i princip hela natten, gärna på mig. Det är omvända roller i köket, en Diesel som inte vill äta alls och en Eskil som slukar precis allt. Förstår inte vad det är med honom, han brukar ha världens stenmage den dära hunden och nu har hhan varit dåligt två gånger inom loppet av två veckor. =/.

Efter en blöt promenad sitter jag nu i soffan och ska börja min dag med en kopp T. Och jag har tagit den STORA muggen.
Det är ju trots allt fredag !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback