2011-09-18 | 15:02:46

Sköna söndag.

Idag strålar solen över Pite. Den värmer tom lite på näsan.
Jag började min dag med att bege mig ut i skogen för att reka lite. En kollega och jag ska köra lite viltspår till veckan och jag ville kolla hur våra gamla såg ut. Jag kunde dock inte hålla mig så jag passade faktiskt på att lägga ett spår var åt pojkarna.
Åkte förbi mor och far en sväng efteråt. Hjälpte pappa att klippa gräset. Ganska skön syssla, man får filosofera lite och samtidigt göra lite nytta. Skönt att även kunna hjälpa pappa lite, han hjälper ju mig med så mkt hela tiden.
Sen satt vi på altan, åt lite glass, surrade och njöt.

Medans spåren vilar till sig så sitter jag här med den obligatoriska T-koppen. Täntke bjuda på lite fler bilder från gårdagens fiskemys.

 
Bästa vännerna.


Jepp jag fick mig en firre.

 

 
Lyckliga pojkar.

 
Diesel hade full koll när jag kastade. Tog de för lång tid mellan kasten gav han mig en liten blick.


Det var som sagt en underbar eftermiddag på många sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback