2011-09-14 | 10:31:58

Höst.

Inget regn, men fortfarande rusk ute. Ledig idag och jag känner mig faktiskt slö, slapp och likgilltig. Får se om jag gör ngt vettigt eller bara gömmer mig under filten idag.

Som ni vet så behöver jag ju en skokartong, vilket betyder att jg måste köpa skor. =). De nedan har jag hittat på Nelly. Jag gillar verkligen de två första och det kliar verkligen i "klicka" fingret.


Eucke SEK 1695, H by Hudson - NELLY.COM  Oksana SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

I like. Perfekt till vardags. Funkar till i princip allt.

Leopold SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM Lucinda SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Jag älskar verkligen kilklack. Det är inte bara snyggt utan även lätt att gå i.

Jag måste erkänna att jag gillar att hösten är här. Även om det det kanske regnat lite väl mkt. Mörkret gör att man kan tända lampor, ljus och bara mysa. Man får plocka fram halsdukar, varma härliga tröjor. Och te-koppen värmer lite extra bra.

Gillar ni hösten ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback