2011-09-24 | 10:34:51

Vet. besök på G.

Efter ytterliga en kräkig natt togs beslutet att ringa vet. Vi har fått en tid och ska dit klockan tolv. Kan vara en rejäl magsjuka, men de vill kolla upp allt ändå. Det är nu 36 timmar sedan han insjuknade Lillelöj. :/. Har suttit och läst om hundsjukdomar, vilket man INTE ska göra.
Vänta och se Jenny, vänta och se.

Att ringa vet. på helgen kostar 200 kr. För mig spelar det egentligen ingen roll, han är försäkrad och det får faktiskt kosta vad det kosta vill. Men det slog mig ändå att det kanske finns människor där ute som inte har råd (eller kanske inte så brydda) att de väljer att avsluta samtalet innan de kommer fram. Jag undrar hur många djur som kanske får lida bara för detta. Kanske borde det vara gratis att bara först prata, sen kan det börja kosta ?? Iof de blir ju störda på helgen, men det ingår ju ändå lite i arbetet eller ??

Nu ska jag sitta här och försöka fördriva tiden lite innan vi ska åka in. Försöka att inte tänka så mkt.
Jag skulle dock ljuga om jag sa att jag inte var orolig och nervös.


Det är ju såhära jag vill se min vän må.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback