2012-04-11 | 11:14:41

Bloggfri.

Igår efter jobbet så kom jag inte in på bloggen. Så kan det gå. I helgen valde jag dock att aktivt hålla mig borta ifrån den. Jag kände att jag behövde inte vara uppdaterad hela tiden, inte uppdatera er hela tiden heller. Det fanns gånger då jag faktiskt satt framför datorn redo att starta den och var sugen på att blogga, läsa eller så. Men jag höll stenhårt på det, jag behöver lära mig att inte vara uppkopplad HELA tiden. Det var faktiskt en skön känsla.

Hur som haver, grått och trist ute idag igen. Lockar väl inte direkt till några uteaktiviteter innan jobbet.
Vad gör ni en dag som denna ??


Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Men du, det lät ju lovande! Tror att Rusta måste få sig ett besök av oss! För vi hade tänkt oss en budgetrenovering, men med bra kvalla såklart, och rusta verkar få tummen upp av många! =)

2012-04-11 | 19:26:13
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback