2012-04-03 | 20:31:04

Bror Duktig.

Nej något pris för bästa bloggerskan kommer jag aldrig vinna, nu har det kanske aldrig riktigt varit mitt mål men.
Påskhysterin fortsatte såklart idag och vi har haft hur mycket att göra som helst. När jag kom hem var jag trött, så trött men tänkte att går jag och lägger mig nu så tar jag mig inte upp på resten av dagen. Hamnade dock i soffan och vips så sov jag, drygt en timma. Såååå skönt.
Upp tog jag mig dock och iväg för att storhandla. Då jag inte äter någon särskild påskmat så blev det ingen spännande i Dramaten.
Jag har varit borta en sväng, dammsugit och lubbat. Nu när ni har fått höra hur duktig jag har varit idag så ska jag fortsätta se bästa laget krossa AIK och sen byta till lite fotboll.
I morgon ska Eskil till vet. kolla hjärta och lever och vi ska prata om framtiden.

Ha en trevlig kväll alla !!


Kommentarer
Fia fit skrev:

Lubbat? Menar du att du har varit ute och sprungit??? Och bara nämner det så där i förbigående. Jag hade gjort stor sak av det! ;-)

2012-04-03 | 20:45:04
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback