2012-04-27 | 07:46:54

Full fart mot helgen.

Igår innan jobbet hann jag med att köra med mina kettelbells en sväng. Idag har jag en grym träningsvärk lite överallt. Dock är det skönt att det funkar så bra, än så länge ska jag väl säga, att träna styrketräning med just kettelbells. Annan tung styrketräning och höften säger ifrån direkt.

Full fart mot helgen, som jag är ledig !!
På söndag väntar en tripp till IKEA med Maria. Listan är lång och förväntningarna höga.
Lördagen är än så länge ganska så oplanerad, eller så är den planerad med min förvirrade hjärna har glömt bort vad det var som jag skulle göra. Jag vet dock att jag är sugen på att dricka lite gott vin och surra tills öronen trillar av, ska bara hitta något lämpligt offer.

Nu kallar dock jobbet, antar det blir mkt att göra då det är löningsfredag plus att det är Valborgsmässoafton på måndag. Då behöver folk MAT.

Då kör vi !!




Kommentarer
Anonym skrev:

Åh lyckliga du som ska på Ikea!!! Själv får jag nöja mig med att drömma drömmar om allt jag verkligen behöver (läs vill ha).

2012-04-27 | 22:12:24
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback