2012-04-07 | 12:08:04

Glad Påsk !!


Kommentarer
Jenny skrev:

Men så himla sött!

2012-04-07 | 21:14:44
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Jenny skrev:

Hej vad kul att du gjorde ett avstamp hos mig. Och vilken söt påskvovve!:)



sv: Jo , det stämmer, jag lever i ett förhållande sedan några år tillbaka. Vi har precis köpt hus, har inga barn, men en underbar hund.



I alla fall, jag fattar knappt vad som hände, men en dag stod en kille i fikarummet på jobbet och jag var förlorad direkt!!! MEN jag har absolut inte gått vidare med detta och han kommer inom kort att ha gjort färdigt sitt "gästspel" på vårt kontor. Men jag hade glömt hur det kändes med pirr i magen måste jag säga..!



Jaja nog pratat om det, hoppas du fick en bättre bild av hur allt hänger ihop? Hur är dina familjeförhållanden? Ska försöka läsa ikapp i din blogg nu. Kram på dig!

2012-04-08 | 07:00:48
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback