2012-04-29 | 08:06:55

IKEA.

Lördagen försvann även den i ett nafs.
Jag njöt av solen, jag lekte frisör och massör, jag sprang, jag sov, jag fylldes med energi, jag fixade och donade. Kära kusin kom förbi med en bok, så det var så jag avslutade kvällen, alldeles för långt in på natten läste jag. Jag läste om en dära Zlatan ni vet och förundrades över hur folk med en sådan uppväxt kan bli något så stort. Styrka.

IKEA idag, med sömn i ögonen så kladdar jag på något som ska likna en makeup. Men det ska bli så himlans skpj, och fast solen lyser så fint idag med, så känner jag ingen ångest över att spendera dagen inomhus. Jag vet att jag kommer få mig många skratt, och massor med energi från Maria.

ARV Assiett IKEA

ARV Skål IKEA
IKEAs nya rosa serie, tror jag skulle passa fint i mina skåpar.

BAKELSE Mugg IKEA Skål av dubbelväggig keramik; bevarar värmen längre och håller samtidigt utsidan sval.
Och man kan inte åka dit, utan att köpa med sig en mugg hem !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback