2012-04-02 | 20:05:34

Inte mkt.

Jag har jobbat (heeeeeela dagen), kettlat, dammsugit och nu är jag helt slut som artist.
Folk har handlat som galningar idag. Jag trodde att måndag och kanske tisdag kunde bli halvlugna dagar, men så fel jag hade.
Jaja, det är bra att folket handlar, så jag får min lön.

Nu hade jag inte tänkt göra så mycket mera idag. Ska skriva in lite arbetstider och dylikt i kalendern, sen tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig. Börjar redan 06.00 i morgon och jag känner redan nu att jag kommer avra trött. Inte en bra tanke att intala sig själv kanske, haha.

Sov gott !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Nej, verkligen inte!

Och speciellt som den kaffeälskare som man är! =)



Så folk har börjat handla som galningar redan nu!? Gah, bäst att skynda sig till affären imorgon då!

2012-04-02 | 22:48:47
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Malla skrev:

oh no, är folk påskmatshysteriska redan? :S

jag måste köpa godis till ungarna idag, är i övrigt jävligt glad att vi är bortbjudna typ hela helgen :P

2012-04-03 | 11:52:06
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback