2012-04-01 | 12:04:00

Lördagens shopping.

Gårdagen spenderades ju i Lule med bästa mamman Birgitta. Stadium var ju ett av målen för att se om man kunde hitta något roligt på rean. Det var invasion där, det kan jag lova. Mamma hittade två par skor och en jacka, jag råkades få med mig ett par skor till, ett pannband, en jacka och en fotboll.



Sen vad hände med allt rosa ?? Jag fick frågan om jag älskar rosa, och nej det gör jag inte. Har knappt några klädeplagg, skor eller annat i färgen rosa. Jag är mer för röda saker, rött älskar jag. Men när det kommer till träningsrejor så gillar jag rosa, jag får en lite extra kick av det på något konstigt sätt. Så är det. Och nu kan jag börja träna upp min ack så usla bollkänsla också !!
När det gäller skorna så har jag varit sugen på ett par vita Converse hur länge som helst, men det känns lite surt att lägga ut en massa pengar på ett par vita skor som man kanske måste slänga efter att sommmaren är slut. Därför kändes dessa juniorskor, som var på rejäl rea som en mkt bra alternativ.

Sen hm, tror jag inte att jag handlade så mycket annat. Jo, påskfjädrar och lite äpplen. Fjädrarna blev kvar i bilen och äpplena tror jag inte att ni vill se.

Kommentarer
Malla skrev:

men ååååh jag hade kunnat ta allt det där som du köpt! 25% på allt på stadium, var det så? måste kolla online. NU :P

2012-04-01 | 21:26:03
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback