2012-04-02 | 08:01:27

Måndag hela dagen.

Det har blivit kallare ute igen, som om vintern vill påminna oss om att den tänker inte ge efter ritkigt ännu.
Så drar påskveckan igång, inga korta slöpass, utan hela dagar, extra dagar hela veckan lång. Man blir lite lätt bortskämd med att kunna sluta tidigt eller börja sent. Det ska nog gå bra, lillan ska nog orka.

Igår var det allstå första april, hur många av er blev lurade ??
Jag höll mig från att prata med pappa alltför mkt, för han lyckas få mig varje år.
Jennie fick mig dock i år, samt att jag gick på ett på facebook. Annars måste jag säga att jag klarade mig bra.

Men vad säger ni, ska vi köra igång denna veckan nu ??

Kommentarer
Malla skrev:

bara sonen som halvlurade mig lite :)

2012-04-02 | 08:38:47
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback