2012-04-23 | 07:34:48

Måndag.

Dålig bloggare i helgen, nu trött bloggare.
Återigen drömt en hel drös med drömmar, alla kommer jag ihåg när jag vaknar.
Finns det någon som vet varför och vad det kan betyda att jag varje natt drömmer konstiga, inte läskiga, men helt orealistiska drömmar och flera stycken. Och precis som idag så kommer jag ihåg nästan varenda en.

Förra måndagen så skrev jag om hur skönt jag tyckte det var att vara ledig måndagar. Få börja veckan precis som man vill, inga måste eller så. Jag tycker fortfarande så, men idag ska jag jobba, och det var riktigt tungt att ta sig upp ur sängen. Och på mitt jobb är det alltid full rulle på måndagar. Nya skyltar ska upp, extrapriser ska kollas, gavlar ska byggas om, massor med varor kommer det och alla känns lite extra stressade denna dagen. Sen är jag ofta på en annan avdelning än min "hemmaplan", vilket gör att jag är lite lagom förvirrad och måste fråga, jag känner mig ofta som en liten nybis.
Nåja, hur gärna jag än vill vara ledig idag, så står det på mitt schema att jag ska jobba, så jag går ut i regnet/snön ?? och traskar mot Coop.

Hoppas ni alla får en bra start på veckan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback