2012-04-20 | 09:36:44

Monster och granater.

Ärligt talat så tror jag inte att det finns någon som är tröttare än vad jag är just nu. Blev brutalt väckt av två lurviga monster, som så fort de har fått upp matte, går och lägger sig igen. Jaha.
Sovit dåligt, drömt konstiga, inte läskiga drömmar, men drömmar som gör att hela jag funderar om detta verkligen kan stämma. Sen så har den härliga solen börjat skina in genom mitt sovrumsfönster, och jag har inte fått in rutinen att dra ner rullgardinen på kvällen ännu.

Solen skiner och det ser ut att vara riktigt härligt ute. Början inte förrän klockan två idag, så en promenad ska jag hinna med. Men först behöver jag nåt som hjälper mig att vakna till.

It´s Friday !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback