2012-04-01 | 09:28:42

My way.

Igår Earth Hourade jag hela kvällen. Det var så mysigt att sitta där med tända ljus och läsa en bok. Tyst och lugnt var det. Jag kunde äntligen slappna av, och det är något väldigt sällsynt för mig. Så efter klockan halv tio så tände jag endast en läslampa och fortsatte läsa.
Så jag tror jag har hittat mitt sätt att koppla av på, nämligen att koppla ner. Ingen dator, TV eller padda som stör och dra i uppmärksamheten.



 





Så såg det ut när jag EH:ade igår.
Kom ihåg att ni kan fortfarande skicka in bilder på hur det såg ut hos er och vinna något stort som luktar gott !!
Idag börjar jag dagen med en lång hundpromenad i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback