2012-04-22 | 08:02:16

PartyPoo.

Festen var mkt trevlig och underhållande igår. Jag skrattade trots min träningsvärk i magen, och det var inte alls lätt. Tyvärr var jag tvungen att vara en partypooper och gå hem lite tidigare än alla andra. Men eftersom jag vet att jag sover rätt kast nu, så tänkte jag att det var bäst att försöka få några timmar sömn. Och det var tur det, för i natt har jag återigen drömt en miljon drömmar och varit vaken.
Så rätt trött är jag just nu, men jag kommer nog att piggna till så småningom.
Träningsvärken som härjade i min kropp under gårdagen, har lättat. Skönt nu kanske man kan röra sig normalt, och inte se helt crazy ut.

Dricka te och sen gå för att jobba en sväng. Det är mina söndagsplaner.
Vad är era ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback