2012-04-26 | 10:51:18

Time.

Så blev det torsdag, så nu är min hjärna lite mera i synk med allt.
Föreläsningen igår var bra, även om jag tyckte att upplägget var lite off. De hade valt att göra det lite som en intervju, lite Skavlan över det hela. Och jag vet inte riktigt om jag tycker att det funkar när man sitter på en scen framför en fullsatt aula. Men Patrik var bra, och vääääldigt lång. Ödmjuk och stark.
Jag har ju läst hans bok, och kan verkligen rekomendera anadra att göra det. Den är skriven på ett lättläst med ändå informativt sätt. Jag som älskar sport gillade verkligen de delar där han berättar om hur han tänkte inför vissa tävlingar, hur han kände efter det att han hade slagit världsrekord och varför han gjorde som han gjorde i vissa situationer.
Läs den !!

Funderar om jag ska träna lite innan jag börjar jobba, eller om jag ska sitta här på rumpan och klicka hem lite kläder istället.

Torsdag it is !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback