2012-04-13 | 14:03:43

Fredag.

Vilket underbart väder vi har här i Piteå idag !!
Temperaturen på balkongen är 15 plus och solen ger mitt ansikte fräknar.
Jag satt där ute en stund, till rastlösheten tog över. Då blev hundarna rejält borstade och jag har nu hår från en mellanstor hund i en plastpåse här ute. Hår som annars skulle ha legat i lägenheten.
Sen så tänkte jag att det är säkert riktigt härligt att springa idag, soligt, inte så blåsigt. Lite förvånande eftersom jag igår var helt säker på att jag aldrig mera skulle vilja dra på mig löparskorna.
Sen var jag lite orolig att jag inte skulle hinna med alla mina pass denna veckan, då jag jobbar hela helgen, har mötet och förhoppningsvis en tebjudning att åka på. Så med den lilla pressen och suget som faktiskt fanns så drog jag ut på årets längsta tur, och det var härligt, tungt på vissa delar hel klart, men jag hade en helt annan känsla idag än igår. Idag ville hela kroppen åt samma håll, bara en sån sak !!

Nu hade jag tänkt gå ner på stan en sväng. Kom på att jag behöver (ok vill ha) ett par svarta lite högra snygga skor att ha till stuprörsjeans. Så jag ska dra med mig mamma för att kolla in utbudet. Fick ju lön idag, även om mkt kommer att gå till fitt-CSN, jepp så mogen är jag, så någon slant har jag kvar.

Hoppas ni får en solig och härlig dag !!


Nej, det är inte dessa skor jag har tänkt köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback