2012-04-16 | 19:03:39

OS-guld.

Måndagen kom med sol.
Ledig, jag gillar att vara ledig på måndagar. Man får börja veckan precis som man vill, ingen stress på söndag att gå och lägga sig eller så.
Helgen var riktigt bra, även om jag inte var mitt bästa själv. Jag försöker glömma bort det faktum att jag missade hockeyn, de förlorade ju ändå, och glädjas åt att jag får åka i morgon istället.
Jag hann med att jobba, jaga snattare, kissande män, vara på fotbolllsmöte och på ett mysche trevligt teaparty. Ett party där det samtalades om allt från hundar till hur Brad Pitt kunde lämna Aniston för Jolie.

Idag har solen som sagt varit framme och nästan alla snö som kom lör-sön är borta. Jag vet dock två som varit överlyckliga dessa dagar, de är blonda och lurviga, och nej jag talar inte om mig själv i tredje person.
Jag har sprungit en sväng på stan, kära kusin fyller år idag. Fast dagar som denna är han mig inte så kär, han önskar sig nämligen aldrig något. Booooooring. Han får paket ändå, vare sig han vill eller inte.
Till mig själv fick jag med mig ett par solglasögon. H&M, billigt och bra. Då kan man lätt byta stil när man vill. Har ju mina RayBans som funkar i alla lägen, men det kan ju vara kul att variera och då tycker jag att budget är grymt bra.

Nu ska jag åka och sjunga fint för min kusin. Hoppas ni alla får en trevlig kväll !!







Och vet ni, om tedrickande vore en sport, då skulle jag lätt ta OS-guld !!

Kommentarer
M skrev:

Tusen tack för dina fina ord. Det värmer i min frusna själ :) Det är tur solen tittar fram och börjat värma lite ;)



Gillade förresten dina fina bilder!!

2012-04-17 | 00:23:03
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback