2012-08-25 | 23:21:54

Det blidde visst en byrå.

Den planerade IKEA-resan blev ju som sagt en Lule-resa. Hämta upp en hylla till köket, äntligen ska alla kokböcker få ett eget place. I Lule så blev vi lite spontana och klockan var väl runt tre när vi bestämde oss för att åka upp till IKEA after all. Ett lyckat beslut, för nu har jag en ny byrå och kan äntligen styra upp hallen. Såklart följde en del andra saker med hem, men jag känner mig nöjd med alla köp. Inte en massa tjafs. Och bäst av allt, äntligen fanns mina skålar som jag har trånat efter i månader.

Nu sitter jag gött i soffan, dricker te ur en ny härlig mugg och känner mig på allmänt gott humör !!


Kommentarer
M skrev:

Vad glad jag blir när jag känner din positiva energi, den smittar av sig :)

2012-08-25 | 23:29:14
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback