2012-08-20 | 18:50:30

Prov.

Gör ett försökt att blogga ifrån datorn, vi får väl se hur det går. Fungerar det inte, så lär ni ju aldrig få veta det, men men.
 
Måndag igen, jobbar hela veckan, blir pengar, gör Jenny glad. Helgen har innehållit skogspromenader, fästingborttagning, White Collar- en serie som jag verkligen rekommenderar !! Sol, åska, regn, bilturer, läsning och en massa te.
20 augusti, och ja i morse kändes det då som om hösten var här. 4 månader till jul. Tiden går galet fort om ni frågar mig. Hela september är uppbokad, inte en enda helg som inte innehållet något. Mestadels roliga saker som bröllop, klassåterträffar och så.
På tal om bröllop, ingen klänning i garderoben känns särskilt rolig. Måste handla nytt. Men vart ?? Pite har ett ganska så begränsat utbud.
Tips ??!!
 
Nu känner jag att blogg.se snart lägger ner så jag skyndar mig att publicera.
Have a great one !!
 
 

Kommentarer
Malla skrev:

hm, det känns kanske osäkert att beställa? annars finns det asamycket på zalando.se
annars kan ju vero moda överraska ibland.

2012-08-21 | 11:36:10
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback