2012-12-01 | 09:13:11

1:a december.

Första december idag.
Bara tjugofyra dagar kvar till tomten kommer.
Så nära men ändå så långt borta.
Igår när jag klev ut från jobbet mötes jag av en julgran i full prakt, omgiven av yviga snöflingor. Ett leende kom över mina läppar.
Idag är min värld helt vit, och vi håller alla tassar och tummar för att den ska förbli så.
Försökte pynta klart igår, men det gick lite åt skogen kan man säga. Den nya fina stjärnan ar trasig, julbelysning som är borta och lite annat tjorv. Tillslut fick jag då upp alla gardiner, adventsstaken är gjord och nejlikorna sitter i apelsinerna. Bättre än ingenting.
 
Nu ska jag ta det lugnt en stund, innan det blir att spendera dagen på Coop.
 
Sköt om er !!
 
 

Kommentarer
Jennie skrev:

Hahaha, jag skrattar åt att du skrattade!=)

2012-12-01 | 11:42:56
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se
Malla skrev:

ooh jag har missat att du är tillbaka! :)

2012-12-01 | 20:18:47
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback