2012-12-18 | 17:51:50

Det har bara börjat.

Phu veckan har bara börjat och jag är redan helt slut. Inte för att vi har haft galet mycke på jobbet idag, men bara vetskapen om att det till helgen kommer vara fullt kaos drar energi.
Jag har julhandlat del ett idag. Saker som inte kommer behöva bättre datum och så. Del två blir på fredag, hur jag ska hinna med det när jag jobbar 8-18. Jaja, det får lösa sig. Då ska jag handla resten, typ grönsaker. För mig blir det ju inte så mycket julmat som behöver handlas. Jag handlar till det jag ska bidra med på julbordet, mina två pajer samt till mitt eget lilla julbord. Det är skönt att inte behöva stå och trängas för att finna den perfekta skinkan eller hitta rätt sorts sill.
 
Ska precis sätta mig i bilen och åka för att hälsa på Elin. Det blir nog en hel del surr, eller det är iallafall vad jag hoppas på.
 
Hare gött !!
 
Lite senare hade jag tänkt bjuda på receptet till lakritskolan jag gjorde för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback