2012-12-11 | 05:28:21

Early Bird.

Om jag är min mammas dotter när det gäller att baka och vara kreativ på kvällen/natten. Så är jag verkligen inte min fars dotter när det gäller att kliva upp tidigt. Pappa väcker gärna tuppen, jag vill bara slå ihjäl den när klockan ringer.
Men nu är jag iallafall uppe, ögonen är öppnade och jag tycker inte att man kan begära så mkt mera den här tiden på morgonen.
Jobb nu såklart och sen ikväll väntar julbord på Dr. Villan. Mitt första julbord på jag vet inte hur länge. Nej, jag ska inte äta kött, men de skulle fixa till en vegetarisk rätt, plus att jag fick ta det som jag kunde på det riktiga julbordet. Bara det att få äta i en julig miljö med trevliga människor, det ska bli så himlans mysigt.
 
Nåja ska ila vidare.
Go morron !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback