2012-02-19 | 07:14:57

I´m tuff.

Jag vågade stoppa ut näsan en sväng igår, och lyckades överleva. Men jag vill lova att det var på håret !!
Såg(ade) Melodifestivalen, vilket skräp alltså. Det är dock lite som ett öppet sår, man vet att man inte ska titta men man kan liksom inte låta bli.

Det blåser idag med, inte riktigt lika häftigt, men tillräckligt för att man inte ska vilja gå ut genom dörren. Det har jag radan varit en sväng, och ska snart ut igen, men jag kan lova er det är ingenting för mesar, haha.

Ha en skön söndag på er och mys med en stor kopp fylld med någon varm dryck, mys ner er i en filt och bara må gott. Det är precis vad jag hade gjort om jag hade varit ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback