2012-02-18 | 06:22:30

Ööööö.

Jag har väldigt svårt med att se negativa saker när det gäller att ha hund. Den enda som jag egentligen kan komma på är morgonturen. Inte när jag är ledig, eller börjar sent, men när jag börjar sex eller sju. Då vill jag helst sova in i det längsta. Men inte går det när man har två monster som måste få komma ut innan matte ska börja jobba.
Jag har varit riktigt bortskämd med att i princip aldrig ha behövt ta dessa prommisar innan, men nu är det bara att ställa klockan och ta sig upp.

Men idag är det ju lördag och så ska man va gla´!!

När jag blir kung ska jag dock instiffta en lag som säger att matvarubutiker inte får öppna före tio på helgen, och ska stänga klockan fyra, så det så !!



image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback