2012-02-24 | 10:23:11

Rutiner.

Tror jag har börjat få in det här med morgonrutinerna.
Vakna, vara halvdöd, klä på sig, gå ut med hundarna, vakna lite till liv, ge dem mat, göra dagens första tekopp och sen lite beroende på hur jag jobbar så ser dagen lite olika ut.

Idag vaknade jag upp med en sjuk träningsvärk i ben, rygg och i nacken (!!). Beror nog på både sparkturerna igår, samt att jag körde lite mark, och andra benövningar igår.
Nacken tror jag beror på att jag har haft en 37 kilos golden sovandes på mig i natt. Han var smart och sov PÅ matte, för då ligger han ju tekniskt sett inte I sängen. Sen var han så söt när han låg där upp och ner med magen i vädret, att jag inte hade hjärta att flytta på honom. Själv låg jag i en extremt obekväm ställning, vilket nacken berättar idag.

Och tack för era meningar, det är i era ögon vitt som vinner. Ska nog iväg med mamma innan jag börjar jobba och kolla in dem. Om jag gillar vad jag ser så får nog en följa med hem.

Nä dagens första tekopp vare visst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback