2012-02-26 | 07:50:20

Solen.

Förstå vilket härligt problem jag har just nu. Solen skiner mig rakt i ögonen och jag har svårt att skriva detta inlägg.
Underbara sol !!

Idag snoozade jag inte ens en enda gång, utan "flög" ur sängen och ut med hundarna. Inte en enda människa syntes till och jag hade nog kunnat gå hur långt som helst. Jobbet kallar dock.
Igår var en sådan dag på jobbet, så hade jag inte haft hundarna som väntar, så hade jag nog varit kvar där än.

Var det någon annan som såg Gladiatorerna igår??
Anette från Pite är min nya idol, så vältränad som det hon är ska jag också vara när jag är 40 år och har fyra barn. Hur cool som helst jhu !!

Ha en skön söndag !!

Kommentarer
Celinas NEW YORK skrev:

Hej!



Mitt namn är Celina och jag bor och pluggar i New York.



Jag har en bloppis där jag säljer (oanvända) grejer jag köper in härifrån.



Just nu finns:



skor från Forever 21 och Jeffrey Campbell

en korallfärgad klänning (sedd hos kenzas och annawii)

smycken från Marc by Marc Jacobs

bikinis från Victoria´s Secret



Spana in bloppisen här: http://starbucks.blogg.se/celinasbloppis/



Beställ idag och få dina grejer innan helgen!



Celina

2012-02-27 | 04:59:12
URL: http://starbucks.blogg.se/celinasbloppis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback