2012-02-17 | 21:46:29

Trött.

Denna eftermiddagen var jag så sjukt rastlös, men så enormt trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Vem hade trott att man kunde bli så slut av att bara sitta rakt upp och ner i en vecka.
Jag kände jag behövde lite energi, men att jag inte hade någon att ge. Så att åka och vara umgåsig var inte ett alternativ. Munkis däremot, mysche bra. Mamma jobbade så det var jag, pappa och hundarna. Vi svammlade på allt mest, och det var precis vad jag behövde.

Nu sitter jag här igen, och är riktigt trött. Tänkte faktiskt lägga mig snart, en sista kissrunda bara sen så. Jobbar hela helgen, så ni vet vart jag finns om ni vill mig något.
Vet ni, just nu blir det inte bättre än såhär på denna bloggen.

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback